Кои нешта кои му наштетуваат на човечкиот мозок !?

Како и секој орган, човечкиот мозок не е заштитен од надворешни фактори што често се штетни, но знааат и да бидат избегливи. Ве поканување да ги откриете некои од факторите кои оштетуваат,  и како тоа да ги избегнете во иднина.

  1. Многу шеќер

Веќе подолго време, ефектите од вишокот на шеќер во мозокот можат да бидат катастрофални, покажале серија на истражувања. Во исто време, константното конзумирање на шеќер е важно, па газираните пијалоци можат да предизвикаат мозочни оштетувања слични на оние пациенти со Алхајмер, посочуваат специјалисти од Macquarie University од Сиднеј. Меѓу оштетувањата се додава и ославување на памтењето, намалување на капацитетот за учење како и опаѓање на мозокот.

2.Недоволното спење

Спењето претставува се, вклучително емоционално и ментална способност, како и за функиите на телото. Спиењето означува регенерирање на нашето тело без системот на функцирање на подреден начин. Како што е важно да се знае точно колку часови се потребни за спиење за еден солиден одмор. Доколку ја поминете наредната ноќ без да заспиете, запомнете дека вашиот мозок моментално не ве сака.

3.Вие не можете да живеете без вашиот мобилен телефон

Кога последно сте отфрлиле некој електричен уред? Не се сеќавате? Тоа не е добар знак. Сите наши уреди во рацете имаат преголема моќ, рекол Клеј. Доколку постојано сме поврзани со нив, навистина ние никогаш не би имале одмор и нашиот мозок не би бил релаксиран. Како крајно би имале можност да ги отстранат нештата вон депресијата и вознемиреноста.

4.Правењето на повеќе работи во исто време

Понекогаш сме и самите виновни околу мултитаскинг, правење ручек, фејзбукот, гледањето телевизија и пишување на пораки во исто време. Истражувањата покажаа дека иако многу луѓе мислат дека се попродуктивни доколку прават повеќе работи во исто време, теоретски тоа е дијаметрално спротивно. Фактите покажуваат дека мултитаскингот го зголемува стресот и не спречува да комуницираме ефективно.

5.Социјалната изолација и самотијата

Дали се штетни проблемите со мозокот, самотијата била асоцијација за зголемен ризик на оштетување, ниска социјална активност со осиромашени веќе познати активности. Никој нема да ви забрани да поминете одредено време во самотија кога ви треба простор кој не е фрекфентен, бидејќи вашиот мозок сака нешто друго.

6.Пушење

Ова е штетно и за мозокот и за телото, предизвикуа ризик од срцев и мозочен удар како и оштетување на белите дробови. Пушењето негативно се одразува на мозокот и нивната деградивна меморија на учење и судење, покажале истражувањата од King’s College во Лондон.

Не заборавајте да посветите внимание на вашиот мозок да не остане празен, што значи дека во минатото не сте биле под друго влијание малку поразлично од останатите, при што одговорот е реципроритетен. Бидете поодговорен во животот и тој би ви доделил друга димензија.